Kolejny ruch ciągami i to zdecydowanie do przodu!

Od dawna nie dawała mi spokoju pewna myśl. I o ile była ona bardzo pozytywna, o tyle natarczywa, wręcz czasami męcząca. Nie raz słyszałam w głowie głosy serca i rozsądku (na szczęście często są spójne) - "Zrób coś dla siebie i innych - DZIAŁAJ KOBIETO, DZIAŁAJ!" Czas mijał, osiągałam kolejne cele, które przed sobą stawiałam, ale głosy nie milkły. Owe "DZIAŁAJ, KOBIETO DZIAŁAJ!" dotyczyło bowiem czegoś, czego wciąż nie zaczęłam realizować. W natłoku myśli, pomysłów i wydarzeń odważyłam się w końcu na ten ruch - i tak na tym pięknym świecie pojawił się fanpage "Jeżdżę, bo lubię!". Bazę wiedzy potrzebną do wystartowania już miałam, potrzebowałam tylko kogoś, kto stworzy dla mnie logo. Kiedy i to już miałam mogłam wyruszyć w podróż i zacząć przygodę. 

Zaglądając tutaj, dowiecie się gdzie warto się wybrać i na co przygotować się (pod względem barier i ułatwień architektonicznych) odwiedzając różne, ciekawe miejsca. Poczytacie również o tym, co myślę i jak patrzę na to, co mnie otacza. 

 Zaczynamy!!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Papierówka

Aktywnie ze smovey!